Jeg synes, der burde opfindes noget nyt, som skulle have den funktion som emhætten hidtil har haft med at samle røg og damp fra madlavning og transportere det væk fra indeklimaet i et hus. Denne nye opfindelse skulle gøre, at et nyt produkt skulle erstatte en emhætte, og at man ikke længere skulle kunne finde emhætter rundt om i det danske land.
Det kræver en ide, og et design. Og ideen skal bare være så god, at så lidt som en enkelt virksomhed ønsker at producere den, og at en enkelt lille kundeskare vil købe produktet udledt af den. Folk vil gerne være med på beatet. Når den nye emhætte bliver populær, vil folk derfor også gerne være nogle af de første til at købe denne nye opfindelse.
De vil være det vi i moderne forretningssprog kalder first-movers. Dem der går et skridt foran de andre. Dem der tænker selv, og dem der ikke bare gør det samme, som alle andre ville have gjort, og som generationer og atter generationer før dem, har gjort det. Det er denne trend i samfundet, som den nye emhætte skulle ride på en bølge af. Det er denne trend, som gør, at produktet kan populariseres.